Har du problemer med å logge inn i Innboksen?
Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om innlogging og hvordan du kan løse eventuelle problemer. Skulle du fortsatt ha utfordringer, kan du alltid bruke vårt kontaktskjema for å komme i kontakt med oss.
Ofte stilte spørsmål
Hvorfor må jeg logge inn to ganger for å bruke den nye innboksen?
For å sikre at kommunikasjonen i innboksen er så trygg som mulig, har vi foreløpig satt opp to innlogginger – én for Min side og én for innboksen. Vi jobber med en løsning som vil gjøre innloggingen enklere i fremtiden.
Hvor lenge vil jeg måtte logge inn to ganger?
Dette er en midlertidig løsning, og vi planlegger å forenkle innloggingen så snart som mulig. Vi takker for tålmodigheten mens vi jobber med forbedringene.
Må jeg logge inn hver gang jeg besøker innboksen?
Ja, per nå må du logge inn hver gang du besøker innboksen via Min side, men dette vil endres når den nye løsningen er på plass.
Hva gjør jeg hvis jeg opplever problemer med innloggingen?
Dersom du opplever problemer med å logge inn i innboksen, kan du bruke vårt eksisterende kontaktskjema som et alternativ. Du kan også ta kontakt med kundeservice for hjelp.
Kan jeg bruke kodebrikke for å logge inn?
Nei, du kan kun bruke BankID for å logge inn i innboksen. Kodebrikke støttes ikke i denne løsningen. Du kan logge inn på Min side med kodebrikke og bruke vårt kontaktskjema.