Hva betyr det for deg?
For å sikre at informasjon ikke kommer på avveie, må du logge deg inn på Kundeside når du skal sende oss opplysninger.
Slik gjør du det:
- Logg inn på Kundeside
- Klikk på innboks i toppmenyen til høyre. Har du flere tilganger, må du først velge den virksomheten du kontakter oss på vegne av.
- Du får varsel på e-post når vi svarer deg, eller dersom en saksbehandler i KLP kontakter deg for opplysninger.
Innboksen er personlig
Innboks på Kundeside opprettes mellom deg og KLP som følge av de tilgangene du har gjennom din arbeidsgiver. Er det andre på din arbeidsplass som også har tilgang til Kundeside, får de sin egen innboks, og kan ikke se din dialog med oss.
Har du ikke brukertilgang?
Det er brukeradministratoren på din arbeidsplass som har ansvar for å opprette og vedlikeholde tilganger til Kundeside. Dersom din tilgang har blitt borte, eller det er flere på din arbeidsplass som har behov for tilgang for å utføre arbeidet sitt, må de ta kontakt med en brukeradministrator.